לתיאום פגישת ייעוץ (ללא תשלום)

דואר אלקטרוני *
שם *
טלפון *
חברה

יום ראשון, 24 באוקטובר 2010

מקדונלד'ס מתכננת העלאת מחירים; הסיבה: התייקרות הבשר והחיטה


מקדונלד'ס, רשת המזון המהיר הגדולה בעולם, מתכננת לייקר את מחירי מוצריה בארה"ב ובאירופה, כך אמר אתמול סמנכ"ל הכספים של החברה, פיטר בנסן, בשיחת ועידה שנערכה לאחר פרסום הדו"חות הרבעוניים של החברה. מקדונלד'ס תעלה מחירים בעקבות התייקרות מחירי הסחורות כמו חיטה ובשר.

העלאת המחירים בארה"ב - שוק בו שגשגו מכירות מקדונלד'ס על רקע מחיריה הזולים והמשבר הכלכלי - תהיה הראשונה זו למעלה משנה, ועלולה להעמיד בסכנה את הצלחת הרשת לאור רגישות הצרכנים להתייקרות המחירים בתקופה של אבטלה גבוהה וצמיחה כלכלית מתונה. הרשת לא סיפקה פרטים נוספים לגבי העלאת המחירים המתוכננת, אולם העריכה כי מחירי הסחורות יתייקרו בשנה הבאה ב-2% עד 3%.

מאז העלאת המחירים האחרונה שביצעה בשלהי שנת 2009, סירבה מקדונלד'ס לייקר את מחיריה כדי לנגוס בנתח השוק של מתחרות דוגמת בורגר קינג ו-וונדי'ס. מקדונלד'ס דיווחה אתמול כי רשמה ברבעון השלישי רווח נקי של 1.39 מיליארד דולר, או 1.29 דולר למניה - עלייה של 10% לעומת התקופה המקבילה בשנה הקודמת. התוצאות עלו על תחזיות האנליסטים לרווח של 1.25 דולר למניה. מכירות החברה בתקופה המדווחת הסתכמו ב-6.3 מיליארד דולר, צמיחה של 4.3% לעומת הרבעון השלישי של 2009.

מתוך

http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=nh20101022_07&from=haaretz



——————–לסיוע בגיבוש פתרונות תמחיר ותקציב ניתן לפנות ל costing.israel@gmail.com התכנים ו/או המידע בבלוג זה אינם משמשים בשום אופן לצורך יעוץ מקצועי ואינם באים כתחליף ליעוץ מקצועי.התכנים ו/או המידע בבלוג הינם כלליים וחלקיים בלבד ונכונותם עלולה להשתנות מעת לעת. יש לבחון כל מקרה על נסיבותיו המיוחדותכל הזכויות שמורות לירון גולגר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה